Recents in Beach

Tokat'ta Kuran Kursları Yeni Eğitim Öğretim Yılına Başladı

  Tokat'ta Kuran kursları yeni eğitim-öğretim yılına başladı. Kurslarda yeni eğitim döneminin başlaması dolayısıyla Merkez Kuran Kursunda düzenlenen tören, Kur'an Kerim okunması ile başladı. Programda konuşan İl Müftüsü Abdurrahman Koçak, yeni eğitim-öğretim yılının herkese hayırlı olmasını diledi. Kuran öğrenmenin bir Müslüman için çok önemli olduğunu vurgulayan Koçak, şunları kaydetti: "Kuran Allah'ın kelamıdır. Kuran okuyan insan Allah'la konuşan insandır. Bir yakınımızın uzaktan mektubu gelse onu okuduğumuzda sanki onunla konuşmuş gibi oluruz. Kuran-ı Kerim Cenabı Hakkın son peygamberi, rahmet elçisi sevgili peygamberimiz Hazreti Muhammed Mustafa efendimiz aracılığı ile bütün insanlığa gönderilmiş olan ilahi mesajdır. Allah'ın kelamıdır." Kuran kurslarına gelen herkese teşekkür eden Koçak, "Yaz döneminde ilimiz genelinde 30 binin üzerinde yavrumuz yaz kuran kurslarımıza devam etti. Güz döneminde, bugün resmi açılışını yaptığımız kurslar, Mayıs ayının sonuna kadar her yaştan insanımıza hizmet verecektir" dedi

Kaynak: Haberler.com

Post a Comment

0 Comments