Recents in Beach

MHP Tokat Milletvekili Reşat DOĞRU Turhal Ticaret ve Sanayi Odasını Ziyaret Etti.

Milliyetçi Hareket Partisi Tokat Milletvekili Dr. Reşat DOĞRU beraberindeki heyetle birlikte Turhal Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı Ömer ÇENESİZ’i makamında ziyaret etti. Yönetim Kurulu Başkanı Ömer ÇENESİZ’in makamında gerçekleşen görüşmeye, Yönetim Kurulu Üyeleri Osman BAYRAM, Süleyman AYKUT ve Mehmet Erdem URAL’ da katıldı. Milliyetçi Hareket Partisi Tokat Milletvekili Dr. Reşat DOĞRU Turhal Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı Ömer ÇENESİZ’i Turhal Ticaret ve Sanayi Odası Başkanlığına seçilmesinden dolayı tebrik ederken yönetim kurulu üyelerini de başarılar diledi. Turhal Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı Ömer ÇENESİZ’ de ziyaretten duydukları memnuniyeti dile getirerek kendilerine teşekkür etti. Ziyarette ayrıca Yönetim Kurulu Başkanı Ömer ÇENESİZ oda çalışmaları hakkında Tokat Milletvekili Dr. Reşat DOĞRU ve beraberindeki heyete bilgiler verdi. Ziyaret anısına Turhal Ticaret ve Sanayi Odası Anı Defterini de imzalayan Tokat Milletvekili Dr. Reşat DOĞRU karşılıklı görüş alışverişinden sonra beraberindeki heyet ile birlikte Turhal Ticaret ve Sanayi Odası’ndan ayrıldı.

Post a Comment

0 Comments